Pomoc

 

Kontakt Jak kupować? Formy płatności Czas realizacji Wysyłka Czas dostawy Koszt dostawy Wymiana Zwrot Reklamacja

Kontakt:

Wybierz dogodną dla Ciebie metodę kontaktu. Skorzystaj z: formularza kontaktowego

Wyślij email: sklep@palmasport.pl

Zadzwoń: +48 570 606 096 (poniedziałek - piątek, godzina 9:00 - 17:00)

Nasz adres: PALMA Adrian Majcher, ul. Stacyjna 24, 41-217 Sosnowiec, woj. Śląskie

Jak kupować:

Krok 1 - Wybór produkt

Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt, przy każdym produkcie znajdziesz szczegłowe informacje na jego temat. Po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka, jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

W koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości, aby edytować ilość zakupionych produktów zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na ikone "zmień". Potwierdź zamówienie klikając w ikonę "zamawiam"

Krok 3 - Składanie zamówienia

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj", jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "nowy klient" lub pomiń zakładanie konta klikając na "konto gościa"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:  

  • - podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
  • - brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
  • - możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych,

Krok 4 -  Realizacja zamówienia

Wprowadź dane teleadresowe, aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "Wprowadź inny adres przesyłki" i podaj odpowiednie dane. Następnie wybierz formę dostawy oraz sposób płatności, ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "Dodaj komentarz do zamówienia" (np: dane do faktury VAT). Po zapoznaniu się z regulaminem kliknij przycisk "dalej" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji, kliknięcie przycisku "zatwierdź zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu.

Formy płatności:

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  1. Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia. PALMA Adrian Majcher, ul. Stacyjna 24, 41-217 Sosnowie,c Nazwa banku: Alior Bank, Numer konta: 47 2490 0005 0000 4500 7336 1020, Tytuł przelewu: Prosimy o wpisanie imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia
  2. Płatność elektroniczna (natychmiastowa realizacja zamówienia) - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności TRANSFERUJ.PL, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
  3. Pobranie (natychmiastowa realizacja zamówienia) - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
  4. Gotówka (przy odbiorze osobistym) - Płatność możliwa jest przy odbiorze osobistym. W celu ustalenia terminu odbioru osobistego prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu +48 570 606 096
  5. Sprzedaż ratalna - Możesz skorzystać z systemu ratalnego bez wychodzenia z domu. Wystarczy wybrać jako sposób zapłaty eRaty w Santander Consumer Bank - Informacje szczegłowe

Czas realizacji:

  1. Przy każdym produkcie podany jest termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.
  2. Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
  3. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.
  4. Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy.

Wysyłka

  1. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  2. Zastrzegamy sobie opźnienia w wysyłce do 10 dni roboczych bez podania przyczyny (taka sytuacja się jeszcze nie zdarzyła).
  3. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub pr otwierania, należy w obecności kuriera sporządzić protokł szkody nie przyjmując towaru.
  4. Nie ponosimy odpowiedzialności za opźnienia i uszkodzenia towaru wynikające z działania poczty polskiej lub kuriera.
  5. Tylko w przypadku przesyłki ubezpieczonej w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki towar wysyłamy ponownie w innym wypadku zwrot pieniędzy ewentualnie ponowne wysłanie towaru następuje po zakończeniu procedury reklamacyjnej w Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej (około 14 dni roboczych).
  6. W przypadku zaginięcia przesyłki procedurę reklamacyjną mogżemy rozpocząć 14 dni roboczych od nadania przesyłki.
  7. Ze względu, że to klient wybiera opcje dostawy a my świadczymy dla klienta tylko usługę związaną w tym zakresie. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za swoją paczkę.
  8. Koszt wysyłki towaru obejmuję: opłatę za wysyłkę, koszt transportu, koszty pakowania i obsługi, koszt opakowania, podatek VAT.
  9. Składając zamówienie akceptujesz zarówno cenę przedmiotu jak i koszt wysyłki.
  10. Bez względu na ilość zakupionych przedmiotów  za wysyłkę płacisz tylko raz, pod uwagę biorzemy wagę oraz rozmiar przesyłki.

Czas dostawy / Koszt dostawy

cennik poczta polska 

Wymiana

Warunki ogólne:

  1. Klientowi przysługuję możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni licząc od daty odbioru przesyłki.
  2. Warunkiem wymiany towaru jest jego nienaruszony stan (musi posiadać oryginalne metki i oznaczenia) oraz posiadanie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  3. Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz prosimy nie wysyłać produktów listem zwykłym. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  4. Prosimy o informację o zamiarze odesłania towaru poprzez e-mail (sklep@palmasport.pl).
  5. Przesyłka zwrotna zostaje nadana w dniu odbioru przesyłki od Klienta.
  • Z winy sprzedającego: W przypadku gdy pomyłka leży po naszej stronie (otrzymany produkt jest niezgodny z umową - otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało). Proszę odesłać przedmiot z wypełnionym FORMULARZEM (jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje) na własny koszt Pocztą Polską na adres firmy, dołączając dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Wszystkie poniesione koszty przez kupującego zwracamy przy kolejnej przesyłce.
  • Z winy kupującego: Produkt z dowodem zakupu oraz pieniędzmi na ponowną wysyłkę ( link cennik poczta polska) należy wysłać na adres firmy, dołączając do przesyłki wypełniony FORMULARZ (jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje).

Zwrot

Warunki ogólne:

  1. Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni licząc od daty odbioru przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271).
  2. Warunkiem zwrotu towaru jest jego nienaruszony stan (musi posiadać oryginalne metki i oznaczenia) oraz posiadanie oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  3. Produkt z dowodem zakupu należy wysłać na adres firmy, dołączając do przesyłki wypełniony FORMULARZ
  4. (jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje).
  5. Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz prosimy nie wysyłać produkt listem zwykłym. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  6. Prosimy o informację o zamiarze odesłania towaru poprzez e-mail.
  7. Zwrot pieniędzy następuje do 7 dni od momentu otrzymania przesyłki i nie obejmuje kosztów wysyłki towaru.

Reklamacja

Warunki ogólne:

  1. Firma PALMA gwarantuje, że wszystkie produkty są oryginalne, wolne od wad fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Jeśli zakupiony produkt posiada wady lub ukryte defekty, które ujawniły się w trakcie użytkowania prosimy skorzystać z gwarancji i odesłać czysty produkt wraz z wypełnionym FORMULARZEM (jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje) oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) na adres firmy. Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz prosimy nie wysyłać produktów listem zwykłym. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  2. Klient ma prawo do nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, który jest pozbawiony wad. Jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa proponujemy obniżenie ceny produktu lub zwracamy cały koszt produktu. W ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu rozstrzygamy zasadność reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin rozstrzygania reklamacji, może się wydłużyć o czym informujemy klienta mailowo. W przypadku uznania reklamacji produkt zostaje naprawiony lub wymieniony na identyczny pozbawiony wad. W przypadku nieuznania reklamacji produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie.
  3. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów, zmian spowodowanych brakiem regularnej konserwacji, a także niedostosowaniem się do instrukcji prania. Gwarancja nie obejmuje również zmian wymiarów, w granicach do 10% licząc od wymiarów pierwotnych, konserwowanych produktów z naturalnych włókien: bawełna, wełna - produkty mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.
  4. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego.

 

Postanowienia Końcowe

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą PALMA Adrian Majcher a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą PALMA Adrian Majcher a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę firmy PALMA Adrian Majcher.

 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.